10. 4. 2012

Roláda s kakaovou plnkou




Cesto:

  • 6 ks vajcia
  •  6 polievkových lyžíc cukor práškový
  •  5 polievkových lyžíc múka polohrubá
  •  1 čajová lyžička prášok do pečiva
  •  1 polievková lyžica pomarančová šťava
  •  nastrúhaná z polovice pomaranča, pomarančová kôra 

Plnka:
  • 3 vajcia
  •  60g cukor práškový
  •  250g maslo
  •  3-4 polievkové lyžice kakao
Celé vajcia s práškovým cukrom vyšlaháme do penista a pridáme z dobre umytého pomaranča, šťavu a kôru. 

Pridáme múku a prášok do pečiva.


Cesto vylejeme na plech (ja som dala s rozmerom 36x26 cm) vyložený papierom na pečenie a vo vyhriatej rúre pečieme asi 10-15 minút minút na 180 °C.


Zatiaľ si pripravíme plnku. Tri celé vajcia, vyšľaháme s práškovým cukrom(30g) vo vodnom kúpeli tak dlho, kým nezačne hustnúť a ťahať sa (asi 20 minút )


Pridáme hneď kakao.


Vymiešame a necháme vychladnúť.


Maslo (250g) si vymiešame s práškovým cukrom (30g) A vychladnutú kakaovú hmotu primiešame k maslu.


Dobre vyšľaháme a môžme pridať po kvapkách, troška pomarančovej šťavy.


Po upečení cesto zvinieme do vlhkej utierky a necháme vychladnúť. 


Vychladnutú roládu opatrne rozvinieme a stiahneme papier. Natrieme plnkou a opatrne zvinieme (troška plnky som si nechala aj na potretie vrchu rolády alebo sa môže poliať čokoládovou polevou.

                                       
                                                            Dobrú chuť!



5 komentárov:

  1. Keď som videla túto roládu na modrom koníkovi , hneď som vedela že je to tvoja .....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Jarka, ďakujem za info, všimla som si, že ich je tam viac...ale uviedla hneď hore adresy, sťahovala z Fb stránky, tie fotky...

      Odstrániť
  2. http://www.modrykonik.sk/fotoblog/butterflyfly/album/pre-inspiraciu-/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vyskúšaná je fantastická už ju robím druhý krát. Vďaka za recept, nám veľmi chutí :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Jarka, teším sa, že si s receptom spokojná :-)

      Odstrániť

***Milí návštevníci môjho blogu!***

***** Vzhľadom na veľké množstvo spamu som na blogu nastavila moderovanie komentárov a preto sa Váš komentár, nezobrazí okamžite po napísaní, ale neskôr *****
*Ďakujem za pochopenie.*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...