14. 4. 2012

Tvarohová bábovka

s kúskami čokolády a pudingom. Recept som našla na nete a táto bábovka sa mi zapáčila lebo s tvarohom je jemnejšia...akurátne som musela pridať viac mlieka, ako bolo uvedené v recepte, lebo cesto bolo dosť husté...



Suroviny:
  • 4 vajcia
  •  150g cukor kryštál
  •  1 cukor vanilkový
  •  250g tvaroh jemný
  •  100g rozpustené maslo
  •  200g múka polohrubá
  • 1prášok do pečiva
  •  5 polievkové lyžice mlieko
  •  50g narezaná na menšie kúsky čokoláda
  •   štipka soľ
  •  1puding vanilkový

Postup:

Z bielkov a soli vyšľaháme tuhý sneh.


V miske zmiešame žĺtka s vanilkovým a kryštálovým cukrom, pridáme tvaroh, mlieko, maslo, pudingový prášok a rozšľaháme. Zamiešame múku zmiešanú s práškom do pečiva a ak by cesto bolo velmi husté, pridáme ešte mlieko (ja som pridala 100ml)


Zľahka vmiešame tuhý sneh.


A nakoniec pridáme kúsky čokolády.


Cesto dáme do vymastenej a múkou vysypanej formy a pečieme pri teplote 180 stupňov, približne tých 60 minút (skúšame potom špajdlou, ak sa cesto neprilepí, je upečená) Necháme dobre vychladnúť a vyklopíme.


                                                            Dobrú chuť!



Vždy ma poteší, keď moje recepty majú úspech aj u druhých a pošlú mi aj fotku ich výtvoru. Takto krásne sa bábovka vydarila Beátke :)



Bábovku v zdravšej verzii pol na pol so špaldovou a pohánkovou múkou vyskúšala aj @Tiginko V komentároch pod receptom a takto krásne sa jej vydarila



A takto krásne sa vydarila @Katke (vyskúšala bez pudingu a chutila aj bez neho)

Ďakujem dievčatá :)


4 komentáre:

***Milí návštevníci môjho blogu!***

***** Vzhľadom na veľké množstvo spamu som na blogu nastavila moderovanie komentárov a preto sa Váš komentár, nezobrazí okamžite po napísaní, ale neskôr *****
*Ďakujem za pochopenie.*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...