22. 4. 2012

Lístkové chuťovky s bryndzovou plnkou


Túto pochúťku si môžme zobrať, aj na piknik do prírody ;-)



Suroviny:
  • 400g lístkové cesto
  •  250g bryndza májová
  •  2 menšie zemiaky varené v šupe
  • 1ks cibuľka mladá
  •  1ks vajce na potretie

Postup:

Nachystáme si potrebné suroviny.


Cesto si rozvaľkáme na pomúčenej doske (natenko)


Spravíme si bryndzovú plnku. Mladú cibuľku pokrájame a zmiešame s prelisovanými zemiakmi a bryndzou.


Rozvaľkané cesto potrieme vajíčkom.


Vykrojíme formičkou (alebo pohárom) kolieska. A na každé druhé, dáme plnku.


A prikryjeme druhým kolieskom a okraje jemne stlačíme.


Preložíme na plech vystlaný papierom na pečenie a pečieme pri teplote 190°C asi 10-15 minút do ružova. (pri plynovej rúre tretí stupeň, približne tých 15-20 minút)


Z druhej polovice cesta som spravila roládu, ktorú tiež rozvaľkáme a natrieme zvyšok plnky.


Stočíme do rolády, potrieme vajíčkom a takto na trojuholníky nakrájame (preložíme na plech dáme piecť)


Chuťovky pobalíme, zoberieme deti, pribalíme aj foťák a počas krásneho slnečného dňa, si velmi radi vyjdeme na piknik do prírody, vychutnať si čaro a krásu prírody, ktorú okrem fotenia receptov, tiež velmi rada fotím :))


Moja dcérka a ja tiež, sme ani nedýchali, keď sme toto milé stvorenie zbadali:)))


                               A ešte, dobrú chuť!





5 komentárov:

  1. ahoj Yvett, protože máš moc hezký blog, tak jsem tě nominovala na cenu Versatile Blogger Award. Podívej se prosím na můj blog. :-)
    http://kivibloguje.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak koukám, že jsem se shodli s kivi:) také jsem tě nominovala na ocenění :)

      Odstrániť
    2. jééj dievčatá, ďakujem, ste milé! :-) Ale ja sa tu ešte neviem dobre orientovať, len nedávno som si spravila blog, teda tento mesiac...ešte mi prosím napíšte, že kde ste to písali, teda myslím to ocenenie? Kivi, velmi rada sa pozriem aj na tvoj blog :-))

      Odstrániť

***Milí návštevníci môjho blogu!***

***** Vzhľadom na veľké množstvo spamu som na blogu nastavila moderovanie komentárov a preto sa Váš komentár, nezobrazí okamžite po napísaní, ale neskôr *****
*Ďakujem za pochopenie.*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...