31. 3. 2013

Linecké pečivo


Prajem Vám milí čitatelia a návštevníci môjho blogu, krásne prežitie Veľkonočných sviatkov, veľa lásky, zdravia a rodinnej pohody a radosť z každého prežitého jarného dňa! :-)


Inšpirovala som sa receptom TU a tento recept na linecké koláčiky sa mi už osvedčil pred dvomi rokmi, preto ho chcem mať medzi svojimi obľúbenými  na svojom blogu a možno inšpirujem aj Vás :-)

Týmto autorke Klárike, veľmi pekne ďakujem!


Suroviny:

  • 280g maslo
  • 380g hladká múka
  • 100g práškový cukor
  • džem ríbezlový 
Postup:

Zo surovín zamiesime vláčne krehké cesto a  necháme na chladnom mieste 1 - 2 hod. odležať.

Cesto vyvaľkáme, na asi 5 mm hrúbku a formičkou povykrajujeme a ukladáme na plech, vyložený papierom na pečenie. Pečieme opatrne pri teplote 125°-150°C 6-8 min.


Po upečení necháme vychladnúťa natrieme džemom. Ja som dala domáci ríbezľový a spájame.




Aj vianočné :-)












15 komentárov:

  1. mmmm tak teraz si mi absolútne ulahodila :-) milujem linecké koláčiky už od detstva a nikdy sa ich nenasýtim! Krásne, dokonale nafotené a verím tomu že aj dobre chutili.
    Pekný večer Ywett

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zdenka, veľmi pekne ďakujem a prajem krásny sviatočný deň! :-)

      Odstrániť
  2. Yvetka, Ty keď fotíš svoje už aj tak nádherné pečivo, vždy ho povzdvihneš ešte do vyššej kvality :-)Krásny sviatočný deň prajem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Majka a prajem aj Tebe krásny sviatočný deň! :-)

      Odstrániť
  3. Ivetka tvoje kolaciky ako vzdy su na 1*....velmi podobny receptik mam aj ja....chvalim zmeny na blogu :)..papa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Adrianka, veľmi pekne ďakujem...a aj za pomoc a radu ohľadom blogu, si zlatá ♥....prajem pekný večer:-)

      Odstrániť
  4. Krásne Ywka, až tak sa ponúkajú :-) hneď by som si vzala :-).

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ywettka,
    koláčiky vyzerajú lákavo, aj ja ich mám rada a veru aj niekoľko receptov na ne, do cesta ale ešte pridávam kôru z citróna, aby boli také voňavejšie. A krásne fotky, hneď má na ne človek chuť.
    Pekný deň,
    A.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Aďka a dobrý nápad dať aj citrónovú kôru, pekný deň aj tebe :-)

      Odstrániť
  6. Receptov na linecké pečivo je ozaj veľa. Ja mám tiež svoj obľúbený podľa ktorého pečiem už veľa rokov...V tomto tvojom ma prekvapilo, že sa nedáva vajíčko, ja dávam a aj pár kvapiek citrónovej šťavy a niekedy aj kôru ale ináč verím, že je recept dobrý, veď tie koláčiky vyzerajú úchvatne na tých profesionálnych záberoch.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Evka, ďakujem :-)...ale musím ťa opraviť...sú to len amatérske zábery

      Odstrániť
  7. Linecké můžu jíst naprosto kdykoliv :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Delam ho skoro stejne, akorat pomer surovin pouzivam trochu jiny, kazdopadne vypadaji bozsky, mas to krasne naaranzovane! A s tim rybizovym dzemem jsou fakt nejlepsi :-)

    OdpovedaťOdstrániť

***Milí návštevníci môjho blogu!***

***** Vzhľadom na veľké množstvo spamu som na blogu nastavila moderovanie komentárov a preto sa Váš komentár, nezobrazí okamžite po napísaní, ale neskôr *****
*Ďakujem za pochopenie.*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...