18. 4. 2012

Hviezdičky z lístkového cesta


Slaná chuťovka a inšpirácia nielen na rodinné oslavy ;-)



Suroviny:

  • 400g lístkové cesto

Na potretie:

  •  1 osolené a rozšľahané vajce na potieranie
  • rasca
  •   polovička arašidy

Postup receptu:


Cesto rozvaľkáme na pomúčenej doske (natenko)


                                Vykrojíme formičkou.


Potrieme osoleným rozšľahaným vajcom (skúšala som dávať hviezdičky aj na seba) Preložíme na plech vystlaný papierom na pečenie a rúru nastavte na čo najvyššiu teplotu a rýchlo hviezdičky upečte pri teplote 180 °C asi tých 5-10 minút.


  A ešte pred upečením, môžme podľa chuti posypať rascou. Z tejto dávky vyšlo, 50-60ks hviezdičiek


A velmi ma potešilo že hoci aj kupenské cesto (lebo domáce si ešte netrúfam urobiť ale určite sa aj to naučím) sa mi lístkovalo :-))


                                               Dobrú chuť!


Vždy ma poteší, keď moje recepty majú úspech aj u druhých a pošlú mi aj fotku ich výtvoru. Takto krásne sa vydarili Eliške :-)


A takto krásne sa vydarili Stanke a ešte ich vylepšila aj dobrotami :-)






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

***Milí návštevníci môjho blogu!***

***** Vzhľadom na veľké množstvo spamu som na blogu nastavila moderovanie komentárov a preto sa Váš komentár, nezobrazí okamžite po napísaní, ale neskôr *****
*Ďakujem za pochopenie.*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...