8. 5. 2012

Domáci kinder mliečny rez

Tento recept som objavila na stránke Varecha.sk a autorom receptu je Ailuj82 a je  pod názvom - Detský koláčik, a tak som ho vyskúšala a kedže je naozaj výborný a ešte lepší ako z obchodu, tak receptík chcem mať aj na svojom blogu a ponúkam pre inšpiráciu aj Vám, a autorke receptu, ďakujem ;-) ....(akurátne ja som do plnky nedala maslo, ale kto chce môže pridať 4PL masla)



Cesto:

  • 6 vajec
  • 8PL kryštálový cukor (alebo práškový)
  • 2PL olej 
  • 4PL vody
  • 10PL múka polohrubá
  • 1malá lyžička kypriaci prášok
  • 4PL kakao

Plnka:

  • 500g tvaroh jemný mäkký
  • 300g smotana kyslá 16%
  • 1 balíček vanilkový cukor
  • 2-3PL práškového cukru (alebo podľa chuti)
Postup:

Žľtky vyšľaháme s cukrom.


Primiešame olej, vodu.


Pridáme múku a prášok do pečiva.


Kakao a opatrne vmiešame tuhý sneh. Polovicu cesta vylejeme na plech (ja som dala s rozmerom 36x26 cm ale kľudne sa môže dať aj na menší) vyložený papierom na pečenie (papier som troška vymastila olejom) a upečieme asi tých 7 minút na 175 °C. Tak isto upečieme aj druhú časť cesta.

Po upečení dáme cesto na vlhkú utierku (potom sa ľahko dáve dole papier) a necháme vychladnúť. Potom opatrne stiahneme papier.

Spravíme si plnku, tvaroh vymiešame s kyslou smotanou a s cukrom a natrieme na jeden plát a prikryjeme druhým plátom, troška pritlačíme a dáme stuhnúť asi na 2 hod. do chladničky.


Prajem dobrú chuť!





68 komentárov:

  1. Jééé tak to je dobré :))) vlastní kinder řezy super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Drahá Ivetka,ten koláčik vyzerá veľmi lákavo, skúsim ho upiecť vďaka Tvojmu polopatickému vysvetleniu a hlavne nafoteniu pre nás totálnych laikov :-) Ďakujem, si veľmi šikovná, Tebe to pekne pečie...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak tohle je vynikající! Miluji když si někdo vyhraje s receptem a kupovanou věc takhle předělá na domácí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vyzkouším!!!! Vypadá výborně...:-))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Janka, Mery, Kim, Janinka, ďakujem dievčatá, ale predovšetkým ja ďakujem autorke toho skvelého receptu, ako som písala v úvode, lebo od nej mám tento receptík. Ja som ho akurátne len vyskúšala a nafotila :-) A možem vrelo odporúčať, tak nech chutí aj Vám, ak vyskúšate. Prajem všetkým krásny dník, plný slniečka :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. vyzerá super, a určite chutí lepšie ako kupovaný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Yvett, to vypadá nádherně. Mnohem hezčí a určitě i lepší, než obyčejné z obchodu. To musím někdy vyzkoušet :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Evka, Bibka, kivi, Amelie, ďakujem dievčatá a prajem krásny dník :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Yvett, tento recept vyskúšam. Synovec 18r. má veľmi rád kinder rez a som zvedavá ako mu bude chutiť táto verzia. Mne sa už teraz slinky zbiehajú :-)))

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Taky jsem to pekla! Všem moc chutnalo a navíc to musí být zdravější než éčkama nadopovaný kinder :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veru domáce sú najlepšie, tie kupenské tiež veľmi nemusím :-)

      Odstrániť
  11. tak to vyskouším vypadá užasně

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Aj jaaaaa som spravila, bol fantasticky! Este skusim verziu cesto bez kakaa a uz nic ine do konca zivota nemusim piect ; )) Kolac za polhodinu aj s upecenim...Pan Dokonaly!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Milá anonýmka, ďakujem za komentár a návštevu, mám radosť že koláč mal úspech aj u Vás, a potom mi prosím napíš, ako chutil aj bez toho kakaa :-)

      Odstrániť
  13. až mi slinky tečú :-)jáááj a nemala by dáko sa ti mi veci zrazili :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  14. upečený a zjedený =) pekný na pohľad a vynikajúci chuťovo =) vďaka+

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Krásny kinder rez.... ukladám si, Ywett, máš nádherné recepty

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Fajn recept už sa pecie těším sa nanho

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Dobry den,

    recept vyzera skvelo, urcite vyskusam! Chcem sa vsak spytat, v recepte pisete 8PL krystal.cukru, ale na prvej fotke, kde slahate cukor so zltkami to vyzera, ze cukor je praskovy :) Je to naozaj krystalovy? :)
    dakujem pekne za odpoved
    Simona

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Simonka, vitajte na mojom blogu a ďakujem :-) A do cesta ide kryštálový cukor, len vtedy som práve nemala (zabudla som kúpiť) tak som dala práškový a bolo to aj tak dobre :-)...tak nech sa darí a aj chutí

      Odstrániť
  18. Dobry den, receptik je uzasny..ted sem upekla a testo krasne vlacne..ale dala jsem taky praskovy cukr mam lepsi zkusenost s nim.ale jinak uz se tesim az deticky budou zadonit;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dobrý večer :-) Mám radosť, že ste bola s receptom spokojná, ďakujem za komentár :-)....verím, že si detičky pochutili :-)

      Odstrániť
  19. Super recept. Trosku som si ho este vylepsila - do plnky som namiesto praskoveho cukru dala med, par kvapiek citrona a postruhanu citronovu koru... Navsteva sa zalizovala... :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za dobrý tip, niekedy aj ja tak vyskúšam :-)...teším sa, že recept mal úspech aj u Vás :-)

      Odstrániť
  20. Tá smotana sa má vyšľahať ?? Do tej plnky...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. netreba šľahať, je to kyslá smotana, tak stačí vmiešať do tvarohu

      Odstrániť
  21. mňamky,určite vyskúšam takúto dobrotku

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak nech chutí, potom napíšte či mal úspech aj u vás doma :-)

      Odstrániť
  22. No idem ho skusit upiect :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Ja som dala asi veľa smotany lebo je tá plnka nejaká moc tekutá :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ak si koláč dala ešte do chladničky, tak by mal stuhnúť....dúfam, že to dobre dopadlo

      Odstrániť
  24. Krásny koláčik.Musím ho už vyskúšať.Láka krásnym obrázkom.Si veľmi šikovná.

    OdpovedaťOdstrániť
  25. aj ja som ho uz piekla a je vynikajuci mnam

    OdpovedaťOdstrániť
  26. akurát som ho tiež dopiekla, ale vôbec sa mi nepodarilo to cesto :( išla som presne podľa receptu neviete prosím vás, kde som mohla spraviť chybu? ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to ma veľmi mrzí, lebo doteraz, čo ho vyskúšali, tak sa vydaril a boli s receptom spokojní...však ja som sa tiež týmto receptom inšpirovala, ako som písala v úvode a kedže som recept vyskúšala a mal úspech, tak som ho pridala aj na svoj blog....nenapísali ste mi, že čo sa vám ohľadom cesta nepodarilo?...lebo takto neviem, čo tým myslíte...či ho bolo málo, či bolo nízke...alebo chuťovo zlé?

      Odstrániť
  27. nádherný blog, tolik dobrot najednou. Děkuji za inspirace. Věrka

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Ivka, tento kolacik som videla u Estiky na FB. Cudovala sa, ze ho nepoznam...:) mozno preto, ze uz nemam male deticky :)....vyzera tak uzasne a tie pozitivne ohlasy ma nabudili konecne ho vyskusat :)...vies tak pekne nafotit kolaciky, ze priam volaju: vyskusaj ma! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-) ďakujem Aďka a ak máte radi tvaroh, tak aj tento koláč vám bude určite chutiť...a ďakujem za pochvalu fotiek, ja zase obdivujem tvoje nádherné dezerty a fotky :)...a kto je to Estika?

      Odstrániť
  29. naozaj vyzerá parádne ... a tvarohové milujem ... Yvett ... vyskúšam čo najskôr ... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Pekla jsem a mně velmi chutnal, i rodina si pochvalovala. Jen jsem měla málo těsta na malou plochu, takže jsem měla po upečení tenké těsto a trochu se mi trhalo když jsem ho pedabrala... pro příště dám více surovin.. děkuji moc za recept, je vynikající. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Nechala som sa inšpirovať a upiekla som podľa teba. Ďakujem za recept. Táňa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tánička, už som videla tvoju fotku koláča, vydaril sa ti krásne. A poďakovanie patrí hlavne autorke receptu (čo spomínam aj v úvode, lebo tiež som sa inšpirovala)

      Odstrániť
  32. Yvett vďaka za recept, dnes som sa nechala inšpirovať aj ja... máme zajtra detskú oslavu. Táňa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tánička, prajem peknú a veselú oslavu a nech chutí :)

      Odstrániť
  33. Dakujem za recept dnes ho vyskusam spravit mojmu syncekovi k narodeninam ako torticku, tak som zvedava ako to dopadne :-) uz sa tesim lebo tvaroh mame vsetci velmi radi a dufam ze aj malemu bude chutit, kdeze len 1. rocik oslavuje tak len trosku ochutnat dame...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rado sa stalo, nech sa dobre darí a synčekovi prajem všetko najlepšie k 1. rôčiku a veselú oslavu :-)

      Odstrániť
  34. Ahoj, chcem sa spýtať či mi nesadne to druhe cesto kým upečiem prvý plech...?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, ja som tiež tak piekla, že som najprv upiekla prvý plech a potom druhý a cesto nesadlo...tak nech sa darí

      Odstrániť
  35. nedá sa cesto bez oleja? Manžel nesmie olejové a na tomto by si inak pochutnal..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. prepáč, že tak neskoro odpovedám...a ohľadom cesta, myslím, že by to išlo aj bez toho oleja, ale v tomto recepte to vyskúšané nemám. Podobné cesto bez oleja robím na rolády, ak chceš pozri si a myslím, že by sa aj tak dalo skúsiť

      http://ywettrecepty.blogspot.sk/2012/10/kakaova-rolada.html

      Odstrániť
  36. mnamoza :) ja som do plnky dodala trocha medu a stavu z pomaranca :) i ked ten moj vytvor nevyzera tak pekne ako tvoj na foto :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, som rada, že chutilo a ešte si plnku vylepšila medom a šťavou z pomaranča ;-)

      Odstrániť

***Milí návštevníci môjho blogu!***

***** Vzhľadom na veľké množstvo spamu som na blogu nastavila moderovanie komentárov a preto sa Váš komentár, nezobrazí okamžite po napísaní, ale neskôr *****
*Ďakujem za pochopenie.*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...