15. 2. 2014

Kokosovo pomarančové crinkles



Voňavé a chuťovo úžasné sušienky s jemnou chuťou kokosu a páči sa mi aj jednoduchá príprava. Tento recept som objavila u Katky Klikni sem a týmto autorke ďakujem za výborný recept, ktorý chcem mať uložený aj medzi svojimi obľúbenými receptami a možno sa inšpirujete tiež :)

Suroviny:
  • 150g kryštálový cukor (ja som dala menej)
  • 90g kokos
  • 240g múka hladká
  • 1/2 balíčka kypriaci prášok do pečiva
  • 2ks vajcia
  • 60g maslo
  • z 1/2 pomaranča šťava
  • z 1 pomaranča kôra
Na obaľovanie:
  • preosiaty práškový cukor
V mise zmiešame kokos a múku s kypriacim práškom.


Vmiešame vajcia, pomarančovú kôru a šťavu z pomaranča.


Zmäknuté maslo vymiešame s cukrom a do tejto maslovej zmesi postupne vmiešame ostatné suroviny. Cesto pomocou rúk vypracujeme a ak by sa troška lepilo, dáme na 15-20 minút stuhnúť do chladničky.
Vytvarujeme malé guľky, stačí vo veľkosti vlašského orecha, lebo pečením ešte narastú. A obaľujeme v preosiatom práškovom cukre.


Poukladáme na plech vyložený papierom na pečenie (nie na tesno) 


Dáme do vyhriatej rúry na 160 stupňov a pečieme 15-20 minút. Na povrchu sú chrumkavé a vo vnútri vláčne.


Vyšlo približne 20ks, lebo niektoré som robila väčšie.


Dobrú chuť!





A tu je recept na Chocolate Crinkles


29 komentárov:

  1. Zaujímavé takéto sušienky som ešte nikdy nejedla :)
    Freedom-dream-desire

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. treba vyskúšať Ľubka a ďakujem za nahliadnutie :)

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. Evka, aj chuťovo dobré, ak máš rada kokos a ďakujem :)

      Odstrániť
  3. Ivka ja som uz obdivovala u Matky ( Mata pecie) ale kakaove....velmi sa mi pacia.....aj tieto tvoje pomarancove zneju velmi zaujimavo....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Aďka a ešte sa chystám vyskúšať čokoládové :)

      Odstrániť
  4. recept si ukládám a snad brzo vyzkouším, protože to vypadá naprosto skvěle!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Perfektný recept, mám kokosový orech , určite vyskúšam aké to bude z čerstvého kokosu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ivetka , čo keby som do guľky zapravila čokoládu, myslím si , že by sa nič nestalo. čo povieš :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jarmilka, tiež sa chystám robiť čokoládové, ale bez kokosu...myslím, že budú aj také dobré, vyskúšaj :)

      Odstrániť
    2. ďakujem , pozrela som na vareche a aj vytlačila, páči sa mi, dnes som kokosový orech zbavovala kôry , budem mať čerstvý kokos, ten čo predávajú nastrúhaný nemám rada :-) pozdravujem :-)

      Odstrániť
  7. koľko to vydrží? je to trvanlivé či sa to musí šup, šup zjesť? chcela by som to na vianoce a že či to už môžem teraz upiecť...ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na Vianoce som ich ešte nepiekla, takže neviem koľko vydržia, ale podľa mňa sú najlepšie v ten deň, keď sa upečú

      Odstrániť
    2. Dobrý deň, aj po tyždni chutia výborne, mój zať ich veĺmi ľúbi.😊

      Odstrániť
  8. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Dnes upecene, su vynikajuce. Dakujem za inspiraciu. Lucia

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Lucka a prajem pekné vianočné sviatky :)

      Odstrániť
  10. Jsou luxusní a když je necháte odležet tak se jen rozplyvají na jazyčku.mňam

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Dobry den, vcera som ich robila a zial sa mi roztiekli. Mam z nich skor placky. Neviete cim to je? Ale chutovo su vynikajuce. Dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dobrý deň, to ma mrzí a ak ste postupovali podľa receptu, tak by sa to nemalo stať, takže netuším kde sa stala chyba...

      Odstrániť
  12. Woooou, tie musia byť úžasne lebo vyzerajú božsky...Dik za recept Yvka zajtra ak vyjde čas upečiem. Krásny advent prajem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Majka, krásny advent aj Tebe a Tvojej rodinke a ak vyskúšaš, nech chutia :)

      Odstrániť
  13. Chcem sa spytat ked ich spravim 16.tak do vianoc vydrzia??

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Marcelka, prepáčte, že tak neskoro odpovedám...asi to už nie je aktuálne a zrejme ste ich už upiekla?...skôr by som ich robila tesne pred Vianocami

      Odstrániť

***Milí návštevníci môjho blogu!***

***** Vzhľadom na veľké množstvo spamu som na blogu nastavila moderovanie komentárov a preto sa Váš komentár, nezobrazí okamžite po napísaní, ale neskôr *****
*Ďakujem za pochopenie.*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...