23. 9. 2012

Okrúhly perník s ovocím

a aj perníkové muffiny, receptík TU




Suroviny:

  • 200g hladká múka
  • 60g hnedý cukor
  • 1 vajce
  • 50ml oleja
  • 1/2 balíčka kypriaci prášok do perníka
  • 1PL kakao
  • 1 čajová lyžička mletá škorica
  • 3-4PL marhuľový džem alebo ríbezľový 
  • 200 ml mlieka
  • ovocie (jablká, nektarinky)

Postup:

Do misky dáme preosiatu múku, cukor, vajce, mletú škoricu, kypriaci prášok do perníka a olej.


Pridáme kakao.


A džem....robila som domáci a recepty tu:  MarhuľovýRíbezľový


Vlejeme mlieko a dobre vymiešame metličkou alebo ručným šľahačom.


Cesto vylejeme do vymastenej (maslom) ohrúhlej formy, použila som s priemerom 24cm a poukladáme ovocie.




A dáme upiecť v rozohriatej rúre ( plynový šporák tak asi na tretí stupeň) pečieme tých 45-50 minút. Po upečení skontrolujem pomocou špajdle, či je koláč upečený a keď sa nič nenalepí je to ok.


Dobrú chuť!


26 komentárov:

  1. fíha , krásny koláčik Ywka... musím ísť aj ja niečo upiecť :-)) deti šomrú od obeda a mne sa tak nechce .....už štvrtý týždeň oberačky som taká uťahaná asi ponechám otvorený tvoj blog nech sa aspoň pozerajú :-))))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Jarka :-)....si podarená :-)))....ani mne sa veľmi nechcelo, ale prišiel syn po 2 mesiacoch domov, tak sme upiekli tento jeho obľúbený a kedže malá rada pomáha a hlavne tie ozdoby z ovocia rada robí, tak sme sa vyšantili :-)....a prajem príjemnú oberačku....máte toho dosť...tak nech sa dobre darí!

      Odstrániť
  2. Je nádherný, perníky miluju ve všech podobách, a nyní je ten správný čas na jejich pečení... :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj u nás je perník obľúbený a zbožňujem tú vôňu, keď sa pečie...a ďakujem Sonka :-)

      Odstrániť
  3. Krásný perníček, opět umělecké dílko, děkuji za inspiraci. Jindra

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jindra, rado sa stalo, dúfam že bude aj chutiť a ďakujem :-)

      Odstrániť
  4. Ivetka, ja keď vidím tieto Tvoje sladké zázraky hneď priberám ;-) Prekrásne ako vždy :-)))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ivka zase pekný nápad...ja som rozmýšľala z čoho sú tie hviezdičky kým som nepozrela recept...:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ivka ja zasnem... to ovocicko v perniku nema chybu... musim toto niekedy urobit...velmi sa mi paci tento napad...si velmi sikovna...

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ywka, recept je úžasný, koláčik bol veľmi chutný, nebol síce taký pekný ako Váš ale chuťou a vôňou mi to pripomínalo vianoce. Ďakujem za ďalší výborný recept.
    Ada

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aďka, určite aj Váš koláč bol pekný a teším sa, že chutil :-)...a tiež ďakujem :-))

      Odstrániť
  8. vyzerá tak nádherne, že to snáď ani nie je pravda, ako asi chutil? ach.. mňam!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Už moc chutnal. Jindra

    OdpovedaťOdstrániť
  10. To vypadá nádherně, až je snad škoda to jíst!Mňam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ywka máš u mňa ocenenie srdiečko :-) .

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ocenenie?...však som už dostala, či?...ďakujem Jarka, idem pozrieť :-))

      Odstrániť

***Milí návštevníci môjho blogu!***

***** Vzhľadom na veľké množstvo spamu som na blogu nastavila moderovanie komentárov a preto sa Váš komentár, nezobrazí okamžite po napísaní, ale neskôr *****
*Ďakujem za pochopenie.*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...