26. 3. 2016

Karamelové rezy na oplátke.



Tieto rezy rada robievala naša starká a recept mám z jej receptovej písanky.

Cesto:
  • 6 vajec
  • 200 g kryštálového cukru
  • 200 g pomletých orechov ( ja som dala lieskovce)
  • 3 PL strúhanky
  • 3 PL hladkej múky
  • 1/2 balíčka prášku do pečiva
Plnka:

  • 1 konzerva sladeného kondenzovaného mlieka
  • 250 g masla
Postup:

Vajcia vyšľaháme s cukrom a postupne pridávame orechy, strúhanku a múku zmiešanú s práškom do pečiva.

Plech na bokoch vymastíme a vystelieme ho oplátkami a na ne vylejeme cesto.

Dáme upiecť do vyhriatej rúry na 180 stupňov a pečieme približne 40 min.

Upečené cesto necháme vychladnúť.

Plnka:

Neotvorenú konzervu kondenzovaného mlieka vložíme do hrnca s vodou a 2 hod. varíme, aby skaramelizovalo. Po vychladnutí konzervu otvoríme, vyberieme karamel a zmiešame so zmäknutým maslom. Plnku natrieme na cesto a vrch koláča posypeme posekanými, nasucho opraženými orechmi (nemusia byť) alebo postrúhanou čokoládou.



Dobrú chuť!


Na veľkonočné sviatky, zvykneme robievať aj Linecké pečivo

Moja šikovná dcérka mi veľmi rada pomáha a takto pekne naaranžovala, odfotila (za mojej pomoci aj upiekla) linecké koláčiky.







Ešte pár fotiek pre potešenie :-)


Prví poslovia jari:-)





Príjemné prežitie veľkonočných sviatkov, veľa zdravia a pohody Vám želá Ywett

                                                                                                   


2 komentáre:

  1. Rezy na oplatke sem tam viem upiecť, tieto sviatky som sa zamerala viac na rolady, jednu dokonca podľa tvojho receptu a tiež ako vždy na jarne sviatky robievam aj metrak. Pekne si nafotila žive kvietky, veľmi mile foto :-) Ahoj a príjemne sviatky prajem.

    OdpovedaťOdstrániť

***Milí návštevníci môjho blogu!***

***** Vzhľadom na veľké množstvo spamu som na blogu nastavila moderovanie komentárov a preto sa Váš komentár, nezobrazí okamžite po napísaní, ale neskôr *****
*Ďakujem za pochopenie.*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...