26. 11. 2012

Kakaový koláč s jablkami


Jednoduchý koláč s hviezdičkami má svoje čaro aj na Vianoce....tak pre inšpiráciu ponúkam aj Vám ;-)...alebo voňavý, perníkový TU


Suroviny:
  • 5 ks vajcia
  • 110 g hnedý cukor
  • 100ml olej
  • 250ml mlieka
  • 370 g polohrubá múka
  • 1 kypriaci prášok do pečiva
  • 2-3 PL kakao
  • jablká (väčšie 4ks)
Celé vajcia vyšľaháme s cukrom a vlejeme olej, mlieko, múku rozmiešanú s kypriacim práškom a premiešame.


Pridáme kakao.


A dobre vymiešame metličkou alebo ručným šľahačom. Cesto vylejeme na vymastený a múkou vysypaný plech (36x26cm) a dáme jablká.



Dáme do vopred vyhriatej rúry a pečieme, pri plynovej rúre tých 25-30 minút. Po upečení necháme koláč vychladnúť a posypeme práškovým cukrom.

Prajem dobrú chuť!




26 komentárov:

  1. opět nádherný koláč! :-) Ywett, ty hvězdičky to jsou právě ta jablka? To jsem ještě nikdy neviděla. Je to supr tip, jen nevím, jestli to není moc pracné udělat z jablek ty hvězdičky...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kivi, ďakujem a áno tie hviezdičky sú urobené formičkou z jabĺk a vykrajujeme s dcérkou, kedže je to jej obľúbená činnosť, buď vykrajovať alebo zdobiť, tak potom to išlo rýchlo :-)

      Odstrániť
  2. jeej hviezdičky z jabĺk... ani mňa to nikdy nenapadlo, takýto podobný jablkový, alebo hruškový či broskyňový robím aj ja robím, ale tie hviezdičky musím od teba obkukať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ty si vždycky tak vyhraješ :)) ty hvězdičky jsou krásný!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to spolu s dcérkou a ďakujeme :-)

      Odstrániť
    2. ty něco povídej o chuťkách! :P
      já si naštěstí umím říct ne, tak tvými recepty krmím jen očka :)

      Odstrániť
    3. keby som to ja tak vedela sladkému odolávať! :-)

      Odstrániť
  4. Nádhera, díky za inspiraci, určitě u nás nebude chybět na vánočním stole. Jindra

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Jindra :-)...robievam aj perníkový, ten krásne rozvoniava na vianoce :-)

      Odstrániť
  5. Pááni ako vždy, zase nádherá a super nápad, to si celá Ty :-)) Aj blog máš už krásne vianočný :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. aj z obyčajného koláčika vykúzliš krásne foto...ako vždy a stále prekvapuješ....:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujeme Evka, to sme spoločne s dcérkou :-))

      Odstrániť
  7. ty si výmyselník, jablka takto vykrojiť do koláča by ma v živote nenapadlo, krásný nápad, super koláčik

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tatianka, to je s dcérkou naše hobby, z ovocia všeličo vykrajovať a ďakujeme :-)

      Odstrániť
  8. Nádherné Ywka , nemám slov....máš u mňa nomináciu 11 , je to ako spoznávacia hra :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Jarka :-)...práve som bola na tvojom blogu, ešte raz ďakujem! :-)

      Odstrániť
  9. Ywettka ty z takej jednoduchej veci dokazes urobit uplne esteticky dokonalu zalezitost. Vyborny napad.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tak tento hvězdičkový koláč mi nějak unikl, ale je krásný a byl i určitě výborný....:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sonka, to sa stáva aj mne...tiež mám veľa receptov omeškaných, dáko v poslednej dobe nestíham...a ďakujem :-)

      Odstrániť
  11. Koláč vypadá úžasně, moc se ti povedl! A má to takovou vánoční atmosféru, to se mi moc líbí:) Už se nemůžu dočkat! :)

    OdpovedaťOdstrániť

***Milí návštevníci môjho blogu!***

***** Vzhľadom na veľké množstvo spamu som na blogu nastavila moderovanie komentárov a preto sa Váš komentár, nezobrazí okamžite po napísaní, ale neskôr *****
*Ďakujem za pochopenie.*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...