12. 4. 2012

Perníková roláda



rada pečiem z perníkového cesta, či perník alebo muffiny, ako aj túto roládu :-)


Suroviny:

  • 150g múka hladká
  •  100g cukor práškový
  •  2 vajcia
  •  2 polievkové lyžice kakao
  •  5 polievkových lyžíc olej
  •  9 polievkových lyžíc, teplá voda
  • štipka soľ
  •  1/2 kypriaci prášok do perníka 
  • džem ríbezľový  (alebo malinový)
Múku a práškový cukor preosejeme, dáme do misky, pridáme vajcia.


Kakao a štipku soli.


Olej a vodu.


Len 1/2 kypriaceho prášku do perníka.


Dobre vymiešame.


Cesto vylejeme na plech (ja som dala s rozmerom 36x26 cm) vyložený papierom na pečenie (papier som troška vymastila olejom)


A dáme piecť do vyhriatej rúry (plynová rúra: 3 stupeň) pečieme tých 12-15 minút. Upečené cesto dáme hneď na vlhkú utierku.


Zvinieme a necháme vychladnúť.


Po vychladnutí opatrne stiahneme papier.


Roládu rozvinieme a natrieme lekvárom, ja som ešte dala ku kraju aj ríbezle.


Vrch rolády sa môže poliať čokoládovou polevou, alebo ľubovoľne ozdobíme


 
                                                     Dobrú chuť!



2 komentáre:

  1. Paráda....doporučovala by som ti urobiť extra stránku pod názvom: "provokatívne rolády" ....lebo pri tých tvojich nádherných zakrútených výtvoroch pociťujem okrem pavlovho reflexu aj poriadnu zlosť sama na seba, že som zbabelec :-)))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nemáš chybu, teším sa že sa ti moje rolády páčia a viem sa pri ich pečení vyšantiť :-)) Ale to ma viac baví, ako piecť torty, lebo nemám talent na zdobenie. A ja zase neviem zabudnúť, na tie tvoje krásne veterníky a aj šamrole....a ešte veľa, veľa tvojich nádherných receptov, vždy ich tak obdivujem...ja som stále nenabrala odvahu na tie veterníky, ale snáď raz...a ďakujem :-))

    OdpovedaťOdstrániť

***Milí návštevníci môjho blogu!***

***** Vzhľadom na veľké množstvo spamu som na blogu nastavila moderovanie komentárov a preto sa Váš komentár, nezobrazí okamžite po napísaní, ale neskôr *****
*Ďakujem za pochopenie.*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...