20. 4. 2012

Mini pudingové košíčky


Deti majú radi puding, v akejkoľvek podobe a lákavé aj na detskú párty ;-)


Cesto na košíčky:

  • 120g múka hladká
  •  80g maslo
  •  1/2 čajovej lyžičky prášok do pečiva
  •  1 polievková lyžica smotana sladká
  •  50g cukor práškový
  •   postrúhaná citrónová kôra
  •  1 žĺtok

Puding:

  • 700ml mlieko
  •  2ks puding čokoládový
  •  4 polievkové lyžice cukor kryštál

Postup:

Z uvedených surovín vypracujeme hladké cesto. Podľa potreby môžme pridať ešte múky.


Vypracované cesto necháme 1 hod. v chladničke odležať.


V mlieku rozmiešame cukor a pudingy a za stáleho miešania uvaríme hustý puding, ktorý za občasného miešania necháme vychladnúť.


Odležané cesto vyvaľkáme na pomúčenej doske.


A vykrojíme kolieska, dobrá zábavka nielen pre deti:)


A vložíme do papierových košíkov (ja som dávala s rozmerom 25x18mm)


Cesto popicháme vidličkou a dáme upiecť pri teplote 180 °C (v plynovej rúre asi tých 10-15 minút) kým nezačne hnednúť.


Po vychladnutí naplníme košíčky.


Moja dcérka zbožňuje kakaové cereálne guločky do mlieka, tak ju napadlo dať gulôčky aj na túto maškrtu a tak ich ozdobila :-)

                        Dobrú chuť!


                                         

12 komentárov:

  1. to vypadá úžasně :-) a máš moc hezký blog, samé lákavé recepty :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. velmi pekne ďakujem, teším sa, že sa ti páči :-)

      Odstrániť
  2. waw, tak toto je bomba, to kedy všetky tieto dobroty stíhaš robiť? :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bibka, ďakujem :-)... ale tieto moje recepty mám aj na stránke Varecha.sk a tento som tam pridávala minulý rok, na jeseň a okrem tej stránky, mám recepty uložené aj vo svojom pc a ako som sa rozhodla spraviť si svoj blog, tak všetky sem postupne, či hromadne pridávam :-)

      Odstrániť
  3. Jé, no to vypadá nádherně! Máš vážně moc hezký blog, až dnes jsem na něj narazila a hned tedy budu odebírat:) Samé pochoutky

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Precetla uz jsem par Vasich receptu a musim rict ze fakt smekam. Moc pekne nafocene az mam chut se jen natahnout a vzit si ...
    Mam ulozenou vasi schovanou roladu s nutellou, jahodami a zakysankou.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veľmi pekne ďakujem za milý komentár, dúfam že budete s receptami spokojná a že budú aj chutiť :-)

      Odstrániť
  5. Koľko výde tých mini koláčikov asi? :)

    OdpovedaťOdstrániť

***Milí návštevníci môjho blogu!***

***** Vzhľadom na veľké množstvo spamu som na blogu nastavila moderovanie komentárov a preto sa Váš komentár, nezobrazí okamžite po napísaní, ale neskôr *****
*Ďakujem za pochopenie.*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...