18. 4. 2012

Mini koláčiky


S vanilkovým krémom, ríbezľami a želé.....a kedže som vyhrala balíček Dr. Oetkera, tak som vymyslela tieto koláčiky na detskú párty ;-)




Suroviny:

  • 6 ks vajcia
  •  6 polievkových lyžíc cukor kryštál
  •  1 dcl olej
  •  6 polievkových lyžíc múka polohrubá
  •  1/2 prášok do pečiva
  •  2-3 polievkové lyžice kakao
  •   mrazené, alebo čerstvé ríbezle

Plnka:


  • krémová náplň vanilková Dr. Oetker
  • cukrárenské želé červené

Postup receptu:

Plnku si spravíme podľa návodu a dáme stuhnúť do chladničky.


Celé vajcia s cukrom vyšlaháme do penista.


                              Pridáme olej.


                     A ešte múku rozmiešanú s kypriacim práškom do pečiva.


                                      Kakao.


Cesto vylejeme na plech vyložený papierom na pečenie (ja som dala s rozmerom 36x26 cm) a upečieme (plynová rúra: 3 stupeň)


Upečené cesto dáme hneď na vlhkú utierku a opatrne stiahneme papier.


Podľa návodu si pripravíme želé.... použiť môžete vodu alebo ovocnú šťavu (ja som ho mala nízke, tak lepšie je použiť dve balenia želé, alebo dať na plech menších rozmerov )


                           Na vychladnuté cesto natrieme plnku.


Na plnku dáme ríbezle a polejeme ešte vlažným želé.


Koláč dáme ešte stuhnúť do chladničky, alebo mrazničky a potom ľubovoľne nakrájame (ja som povykrajovala formičkou)


2 komentáre:

  1. možná blbý dotaz, ale mě by zajímalo co jsi udělala se zbytek? Z těch odkrojků? :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tie zvyšky koláča sme zjedli ale vykrajovala som tesne vedľa seba, tak boli len také malé okrajky :-)

      Odstrániť

***Milí návštevníci môjho blogu!***

***** Vzhľadom na veľké množstvo spamu som na blogu nastavila moderovanie komentárov a preto sa Váš komentár, nezobrazí okamžite po napísaní, ale neskôr *****
*Ďakujem za pochopenie.*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...